سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پژوهش سرای دانش آموزی، کانون توانمندسازی دانش آموزان است

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، پژوهش سراهای دانش آموزی را کانون جذب دانش آموزان توانمند و همچنین کانون توانمندسازی دانش آموزان توصیف کرد که همیشه فعالیت و تولید در آن ها جریان دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، رضا صابری تولایی، در گردهمایی مدیران پژوهش سراهای دانش آموزی برنامه درسی پایه دهم تجربی گفت: پژوهش سراهای دانش آموزی کانون جذب دانش آموزان توانمند و همچنین کانون توانمندسازی دانش آموزان هستند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه در حال حاضر 49 پژوهش سرای دانش آموزی در این استان با تاکید بر تعلیم و تربیت تمام ساحتی، مشغول به فعالیت هستند، این مراکز را کانون جذب دانش آموزان توانمند و همچنین کانون توانمندسازی دانش آموزان توصیف کرد که همیشه فعالیت و تولید در آن ها جریان دارد.

وی متذکر شد: اگر بخواهیم عصاره دستاوردهای آموزش و پرورش را جستجو کنیم، قطعا کانون و مرکز این دستاوردها، پژوهش سراهای دانش آموزی است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: پژوهش سراهای دانش آموزی دستاوردها، توفیقات و نتایج بسیار خوبی برای‌ آموزش و پرورش به ارمغان آورده‌اند و ایده‌ها، خلاقیت‌ها و توانمندی‌های دانش آموزان تکالیف درسی پایه سوم را به ظهور می‌رسانند و حتما باید در جهت توسعه و ارتقاء این مراکز علمی پژوهشی حرکت کرد.