سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خانوادهها برای غالب شدن گفتمان تعلیم و تربیت به میدان بیایند

مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش حضور خانواده‌ها را برای غالب شدن گفتمان تعلیم و تربیت مهم دانست و گفت: خانواده ها بازویی قوی برای به حداقل رساندن مشکلات آموزش و پرورش هستند.

 

نورعلی عباسپور امروز سه شنبه در نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با نمایندگان انجمن‌های اولیا و مربیان برتر کشور در اردوگاه شهید باهنر اظهار کرد: خانواده ها بخش گسترده ای از مشکلات مدارس در انجمن اولیا و مربیان را  رفع می‌کنند.

وی افزود: معلمان مدارس نیز در کنار خانواده ها در تلاش هستند برای دانش آموزان بستر  مناسب برای تحصیل مطلوب را مهیا کنند. 

 مدیر کل انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ارتباط خانواده با مدرسه جزو تاکیدات وزیر آموزش و پرورش و امتحان است، یادآور شد: برای داشتن عملکرد مطلوب تر فاصله میان خانه و مدرسه دانش آموز باید به حداقل برسد. 

به گفته عباسپور، آموزش و پرورش باید با حمایت وزیر اقداماتی انجام دهد تا بسترهای مناسب برای تحصیل دانش آموزان در مدارس فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش تلاش کرده حلقه وصلی میان خانواده‌ها و مراجع تصمیم‌گیر باشد.

 مدیر کل انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش افزود: خانواده ها به منظور غالب شدن گفتمان تعلیم و تربیت باید به میدان بیایند؛ چرا که آنان ظرفیت و بازوی قوی هستند تا مشکلات آموزش و پرورش به حداقل برسد.

عباسپور گفت: ظرفیت انجمن اولیا و مربیان برای تحقق اهداف آموزش و پرورش بالاست؛ در این راستا حمایت وزیر آموزش و پرورش می‌تواند کمک کند تا ارکان کل حاکمیت به سمت حل مشکلات سوق داده شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا